Our love is so separated by whales (isolabela) wrote in manwars,
Our love is so separated by whales
isolabela
manwars

  • Mood:

Liam Neeson

Emily: this theme will be very easy to dominate
Emily: I should restrain myself
Cyn: you will pwn
Cyn: fuck that
Cyn: restraint is for the weak!
Emily: or at least give other people a chance to post before I bring out the Liam!
Cyn: LIAMHANDSNOOOOOOOW
Emily: GAHHANDS.
Cyn: pie
Cyn: /had to be said
Cyn: HANDSLIAM
Emily: yes, on second thought you're right. LIAMHANDSPIE.
Cyn: YAY



















Whew. And to think that I have more still to upload. Dear me.
Tags: hands, liam neeson
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 12 comments
So does that make the theme, hands, liam or pie then? ;)
Ah, see. This is what happens when you and Cyn go confusing me by switching who does what. Was used to you making the announcements. :">

Don't worry. I'll just...go over there. Yeah.
*gigglefit*

What, it can't be all three? ;)

*heeee* Staaaaay and play! Dun go. I'll give you chocolate! *bounce*

*confuses Karen s'more* Well, not really, but I am good at being confusing, yes. *gigglefit*

HANDSPIEGAH.

*snuggleloves*
splodeyholyhell. GAH. I love that man's hands with a fiery passion. I... just... yeah. No words.

I never before wanted to be an apple, though.
OMG I KNOW.

GUUUUUH. I would gladly sell all my reproductive organs to touch that man's hands. Gladly.
Um wow. Y'know, you guys keep talking about them and all the sudden I like ... notice. guuuuuuuuuuuuh, indeed!

How sad. I have like NO hand icons. Oh wait. Sorta?
Crap, wrong one. *grin* Try this.
Ah yes, I remember the day when I first noticed the hands of Liam Neeson. Dear god. I don't know how I lived without them. ^^^^;

I need to just make 8 million hands icons. 8 MILLION.
That would make me and 7,999,999 other people really happy. :D
That teabag pic? So sexy. SO.
*gigglefit*